کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی جدید OpenAI، کدنویسی را متحول می‌کند

OpenAI امروز سری جدیدی از مدل‌ های هوش مصنوعی به نام o1 را معرفی کرد که توانایی استدلال منطقی قوی‌ تری نسبت به مدل‌ های قبلی دارند. یکی از اولین کاربردهایی که برای این مدل‌ های جدید بررسی می‌شود، بهبود توانایی GitHub Copilot در تحلیل، اصلاح و بهینه‌ سازی کد است.

OpenAI و GitHub برخی از آزمایش‌ های داخلی ادغام مدل جدید o1-preview با Copilot را انجام داده‌اند. یکی از این آزمایش‌ ها، استفاده از o1-preview برای بهینه‌ سازی عملکرد یکی از مهم‌ترین اجزای کد در Copilot بود. همانطور که در وبلاگ ذکر شده، این مدل کد را بطور عمیق تجزیه و تحلیل کرده، محدودیت‌ ها و موارد حاشیه‌ای را درک کرده و در یک تلاش، یک راه‌ حل بسیار بهتر پیشنهاد کرده است.

 

هوش مصنوعی جدید OpenAI، کدنویسی را متحول می‌کند

 

مثال دیگر، مقایسه o1-preview با مدل فعلی، GPT-4o، در رفع یک مشکل عملکرد مرورگر در کد پایه GitHub بود. این اشکال باعث شده بود که یک تابع مدیریت تمرکز کند شود و مرورگر را متوقف کند.

o1-preview توانست این مشکل را شناسایی کرده و در عرض چند دقیقه اصلاحات خط به خط را پیشنهاد کند، در حالی که GPT-4o پاسخ‌ های کمتر هدفمندی ارائه کرد.

نتایج نشان می‌دهد که توانایی استدلال o1-preview به درک عمیق‌ تر محدودیت‌ ها و موارد حاشیه‌ای کد کمک می‌کند که منجر به نتیجه‌ای کارآمد تر و با کیفیت‌ تر می‌شود. در همین حال، GPT-4o به بهینه‌ سازی‌ های آشکار پایبند است و برای هدایت Copilot به سمت رویکردهای پیچیده‌ تر به کمک توسعه‌ دهنده نیاز دارد.

طبق وبلاگ، مدل o1-preview استدلال بهبود یافته‌ای دارد که پشتیبانی Copilot را برای موارد استفاده بازبینی کد، بازسازی و بهینه‌ سازی که به تجزیه و تحلیل‌ های غنی‌ تر متکی هستند، بهبود خواهد بخشید. این مدل مستقیماً از خروجی کد، معیارها را محاسبه کرده و نتایج را به صورت مختصر ارائه می‌دهد.

با 1000 عنصر مدیریت شده توسط این کد، جدا کردن مشکل دشوار بود. در نهایت تغییری را پیاده‌ سازی کردیم که زمان اجرای این تابع را از بیش از 1000 میلی‌ ثانیه به حدود 16 میلی‌ ثانیه بهبود بخشید. اگر Copilot را با o1-preview داشتیم، می‌توانستیم به سرعت مشکل را شناسایی کرده و آن را سریع‌ تر برطرف کنیم.

OpenAI و GitHub قصد دارند مدل‌ های o1-preview و o1-mini کوچک‌ تر را در GitHub Marketplace ارائه دهند. در حالی که o1-preview همچنان در حالت پیش‌ نمایش است، توسعه‌ دهندگان می‌توانند از طریق Azure AI برای دسترسی اولیه درخواست دهند تا با استفاده از مدل‌ های جدید پروژه‌ ها را بسازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50980 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/24 تعداد مشاهده: 651
سافت گذر